søndag 6. desember 2009

hva kan utstillingen gi svar på?

En masteroppgave handler om å undersøke et felt, og å søke svar på spørsmål. Hva er det utstillingen kan gi svar på? Dine forventninger og din opplevelse ved utstillingen og maleriene tenker jeg er noe av det mest sannsynlige jeg kan få svar på.

Hva gir tittelen av forventninger?

"Der jord møter himmel" og "Blåfjella -Skjækerfjella / Låarte - Skæhkere"

og hvilke opplevelser klarer jeg å formidle derfra?
ønsker hver dag at jeg bare kunne malt, og slapp all den skrivinga å lesinga. utstillinga ville blitt så anvittig mye bedre, men halvparten av tida går vekk på skriving, dvs at det har bare vært 2 måneder å male på, så jeg er fornøyd med hva jeg har klart å lage på den tiden.

Master er et pussig og snedig prosjekt, blir ikke riktig klok på det, lik det eller la være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar